.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
سرمایه گذاری 45 میلیارد ریالي وزارت نفت در گیلان

استاندار گیلان از اختصاص 45 میلیارد ریال اعتبار از محل اعتبارات مصوب وزارت نفت برای اجرای پروژه های ورزشی، آموزشی و بهداشتی در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر روح الله قهرمانی در جمع مدیران استان با اعلام اینکه مصوبات دولت در امر ساخت و ساز اماکن ورزشی با اعتبار خوبی همراه شده است، افزود: برای احداث 10 سالن ورزشی در استان 40 میلیارد ریال اعتبارات از محل مصوبات وزارت نفت اختصاص یافته است.

استاندار گیلان با تاکید بر ضرورت اجرایی شدن پروژه های مصوبات سفر دولت، بیان داشت: اقدامات دولت برای تسهیل و بهره برداری از پروژه ها بسیار ارزشمند است و دستگاه های اجرایی ذیربط طرحها را به گونه ای تعریف و اجرایی کنند که با اعتبارات مصوب بتوان پروژه ها را مورد بهره برداری قرار داد.

وی با بیان اینکه اتمام پروژه های نیمه تمام از سیاستهای مهم استان است، افزود: شرایطی که امروز استان گیلان از آن برخوردار است می توان از تمام توانایی های خود بهره گرفته و با مدیریت و گرفتن تصمیمات لازم و به موقع جهت حل مشکلات این طرحها را به مرحله بهره برداری رساند.

قهرمانی چابک یادآور شد: اجرایی شدن مصوبات هئیت دولت و بهره برداری از پروژه های سفر امتیازات بسیاری برای استان به ارمغان خواهد آورد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.072 seconds.